Nokia uvádí nový, cenově dostupný mobil pro nové uživatele

4.11.2002 Nokia uvádí nový, cenově dostupný mobil pro nové uživatele Nokia 2100 podporuje růst penetrace mobilních telefonů na rozvíjejících se trzích. Společnost Nokia uvedla cenově dostupný a snadno použitelný mobilní telefon pro hlasovou a textovou komunikaci, který je určen pro nové uživatele na trzích s nízkou penetrací mobilů v Evropě, Africe, na Středním východě a v pacifické části Asie. Očekává se, že od prvního čtvrtletí 2003 bude telefon Nokia 2100 komerčně dostupný v Evropě, Africe, na Středním východě a v pacifické části Asie. “Jednoznačně vidíme solidní potenciál pro trvalý růst mobilní telefonie na trzích například v Rusku, na Středním východě a v Africe, kde je v současné době míra penetrace mobilních telefonů relativně nízká. Celková populace na těchto trzích přesahuje jednu miliardu lidí a míra penetrace se pohybuje pod pěti procenty. Nokia vidí potenciální poptávku a příležitost podpořit růst prodeje na těchto trzích vývojem produktů, které nabídnou uživatelům jednoduchost, zajímavou hodnotu za danou cenu, atraktivní design, kvalitu a spolehlivost odpovídající potřebám nových uživatelů,” řekl Matti Parkkinen, General Manager, Mobile Entry Products Business Unit, Nokia Mobile Phones pro Evropu a Afriku. “Nokia 2100 je první z řady produktů, které uvádíme do tohoto spotřebního segmentu. Věříme, že jeho cenová dostupnost doplněná sadou relevantních funkcí osloví nové uživatele z řad mládeže i dospělých na těchto trzích, kde je po hlasových službách a základním posílání zpráv velká poptávka,” dodal. Atraktivita telefonu Nokia 2100 spočívá v jeho kompaktní velikosti, ergonomii, uživatelsky vstřícném rozložení klávesnice i ve vysoce kvalitním displeji (96 x 65 pixelů), který zobrazuje 4 řádky a díky bílému podsvícení je snadno čitelný. Navíc nabízí širokou řadu zaměnitelných krytů Xpress-onTM v atraktivních, jemných barevných odstínech. V Evropě, Africe a na Středním východě se bude Nokia 2100 prodávat ve žluté, zelené nebo šedé barvě, přičemž budou k dispozici volitelné kryty ve světle modré, červenofialové, tmavě fialové, fuchsiové, oranžové a žluté barvě. Kromě vylepšených funkcí v místních jazycích zahrnuje paleta zábavných vlastností a funkcí telefonu Nokia 2100 animované spořiče displeje, zabudované hry, editor obrázků umožňující uživatelům vytvářet a upravovat obrázkové zprávy, nově navržené okénko pro fotografii na zadním krytu a stylizované poutko. Uživatelé si mohou dále přizpůsobovat své telefony vyzváněcími tóny, logy operátora a obrázkovými zprávami z webu Club Nokia.* Coby ideální nástroj na vedení osobních informací a udržování kontaktu s přáteli a rodinou poskytuje Nokia 2100 funkce na organizaci času včetně velkého seznamu kontaktů, spořiče displeje se zobrazením data a času, budíku, stopek a měřiče odpočítávání. Nokia 2100 váží 85 g, má dobu hovoru od dvou do tří hodin 20 minut a výdrž v pohotovostním režimu 50 až 150 hodin se standardní lithium-iontovou baterii. Nokia je vedoucí společností v oblasti mobilních komunikací. Díky zkušenostem, inovacím a snadno ovladatelným a spolehlivým řešením se stala předním světovým výrobcem mobilních telefonů a předním světovým dodavatelem mobilních a pevných telekomunikačních sítí a sítí založených na protokolu IP. Spojením mobility a internetu vytváří společnost Nokia nové možnosti pro podniky a koncové uživatele. Akcie společnosti Nokia jsou kótovány na šesti největších světových burzách. * Načasování výše zmíněných služeb záleží na dostupnosti klubu Club Nokia pro jednotlivé trhy. S žádostí o další informace kontaktujte: Nokia Mobile Phones Communications Telefon: +358 7180 08000 www.nokia.com Fotografie telefonu Nokia 2100 jsou k dispozici na stránkách www.nokia.com/press. Nokia Czech Republic, s. r. o. Petr Hošek Marketing Manager & PR Officer Tel.: +420 2 21 85 51 11 Fax: +420 2 21 85 51 99 Mmd Public Relations Hana Kučerová Tel.: +420 2 24 25 15 55 Fax: +420 2 24 25 43 64 Email: kucerova@mmd.cz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *